مرجوع کردن کالا
شما تحت شرایط زیر میتوانید، درخصوص مرجوعی محصول در سفارشات اقدام کنید.
درصورتیکه محصول دریافتی معیوب باشد، ۲۴ ساعت از زمان تحویل سفارش فرصت دارید. که شماره سفارش و تصویر محصول معیوب را به پشتیبان سایت از طریق واتساپ ارسال کنید.
این اطلاعات به شرکت مادر یعنی لیاتیم ارسال می شود و پس از پذیرفتن از طرف آن شرکت محصول جدید برای شما ارسال می گردد.
درصورتی که در سفارش ارسالی، کسری اقلام در فاکتور وجود داشته باشد یا محصول/محصولاتی به اشتباه برایتان فرستاده شده باشد، برای ارسال پیام از طریق واتساپ ، تا 24 ساعت فرصت دارید. پس از ارسال پیام، بایستی منتظر بمانید تا کارشناسان مرکز پشتیبانی ما بررسیهای لازم را انجام داده و در صورت تأیید محصول/محصولات ارسالنشده را برایتان ارسال کنند. اگر هم، کالای اشتباهی در بسته سفارش ارسالی وجود داشت، بایستی آن محصول اشتباهی را از طریق پست، برای شرکت پسکرایه کنید.